80 років лунають шкільні дзвоники, закликаючи до праці учнів та вчителів школи. Пройшли, прогомоніли роки. У пам'яті кількох поколінь школа № 2 має незмінно високий рейтинг. Перший і основний, найсуттєвіший показник успіху школи – це педагогічний колектив, учителі, які працювали і працюють у школі. Їхня здатність до творчого діяння, оригінальне бачення та оцінка нинішньої ситуації і нашого минулого, високий професійний потенціал. Другий складник – в умінні колективу відповідно до сьогоднішніх потреб наповнити старі, роками випробувані форми роботи школи новим актуальним змістом, привести дітей до життєвостверджуючої діяльності і в школі, і після її закінчення, допомогти творчому розвитку обдарованих, залучити їх до духовної культури, навчити ставитися до людей і до жіття згідно із принципами гуманізму, єдності національного і загальнолюдського. Згуртований, дружний колектив школи здатний вирішувати складні педагогічні завдання. Педагоги передають свій досвід молоді. Наставниками молодих колег є Г.С. Диба, Т.С. Смакоус. Вчителі вищої категорії Л.І. Кордиш, Н.П. Матвійчук, Л.Г. Гаркуша. Під їх керівництвом зросла майстерність молодих: Л.М. Бей, яка з ентузіазмом впроваджує технологію розвивального навчання у молодшій школі, О.Д. Миронової, М.В. Мартинюк, Н.Г. Букавиної, Н.Л. Протопопової та багатьох інших, які є прикладом творчого підходу до розробки того чи іншого виду педагогічних технологій. У школі накопичено великий досвід поглибленого вивчення іноземної мови. Недаремно наші учні домагаються успіхів, сміливо конкурують із однолітками на всеукраїнських олімпіадах з іспанської мови. Педагоги школи створили цілісну систему виховної роботи. Як й інші школи, наша переживає зараз складні часи. Перш за все це стосується матеріального забезпечення навчально-виховного процесу. Потрібні меблі, адже в окремих класах столам більш як 20 років. Учні не повною мірою забезпечені підручниками. Значна кількість учнів, в основному 4-7 класів, змушена навчатись у другу зміну. Відсутній спортзал. Хоч, незважаючи на це, наші учні у міських спартакіадах не виступають гірше за школи, де умови набагато кращі. М. БОРИСЮК, директор школи № 2 |